အလြဲမ်ား

(Phone ringing……………)
ကြ်န္ေတာ္-ဟယ္လို
တစ္ဖက္-ေဟ့ေကာင္ ထြန္းေဇာ္မင္းဘယ္ေနရာမွာ မဂၤလာေဆာင္မွာလဲ။ ငါနဲ႔ ငမ်ိဳးနဲ႔ျငင္းေနၾကတာ။
ကြ်န္ေတာ္-အကို…ဖုန္းမွားေနတယ္ခင္ဗ်။

(Phone ringing……………)
ကြ်န္ေတာ္-ဟယ္လို
တစ္ဖက္-ကိုေရ အိမ္ျပန္မေရာက္ေသးဘူးလားဟင္။ ဘယ္နားမွာလဲ။
ကြ်န္ေတာ္-အစ္မေရ…ဟိုေလ ဖုန္းမွားေနတယ္ခင္ဗ်။ (အဟီးး)

(Phone ringing……………)
ကြ်န္ေတာ္-ဟယ္လို
တစ္ဖက္-ေယာက်္ားေရ ျမန္ျမန္လာခဲ႔။သားေလး အဖ်ားေတြအရမ္းတက္ေနၿပီ။
ကြ်န္ေတာ္-ငင္…ဗ်ာရယ္…။ဟိုေလ အစ္မ…ဖုန္း…ဖုန္းမွားေနတယ္ဗ်။

(Phone>>>Long press power buttom>>>Shutdown>>>Ok)

ဟုတ္တယ္ေလ…။စဥ္းစားၾကည့္။
ပထမတစ္ေခါက္က မဂၤလာေဆာင္ခါနီး။ ဒုတိယက အိမ္ေထာင္သည္။ တတိယက်ေတာ့ ကေလး အေဖ။ေနာက္တစ္ေခါက္ဆို အေခါင္းေရာင္းတဲ႔ဆီကပဲ ဆက္ဖို႔က်န္ေတာ့မယ္။

Leave a Reply

