#ဒိုင္ယာရီစာမ်က္ႏွာတစ္#
ကြၽန္မအႀကိဳက္ဆံုးအေရာင္ေတြက အမည္းရယ္၊ အညိဳရယ္၊ အျဖဴရယ္၊ အစိမ္းရယ္၊ ေနာက္ၿပီး အျပာရယ္။
#ဒိုင္ယာရီစာမ်က္ႏွာေလး#
တိုက္ဆိုင္တာပဲလားေတာ့မသိပါဘူး။ ကြၽန္မအခ်စ္ဆံုးသူေတြကလည္း ၅ေယာက္ရွိတယ္။
(ဒီတစ္ခါေတာ့ ေနာက္ဆံုးကေနစေျပာမယ္) သူတို႔ေတြက မမ၊ သူငယ္ခ်င္းမေလးေႏြဦး၊ ကိုကို၊ ေမေမနဲ႔ …………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………။
အခ်စ္ဆံုးတစ္ေယာက္ကိုေတာ့ မေျပာေတာ့ပါဘူး။ အေသသတ္…။
#ဒိုင္ယာရီစာမ်က္ႏွာသံုး#
ကြၽန္မအႀကိဳက္ဆံုးကစားနည္းကသိပ္မမ်ားဘူးရွင့္။
အင္း…ကေလးဘဝထဲက ကစားလာတဲ႔ကစားနည္းဆိုရင္ေတာ့တစ္မ်ိဳးပဲရွိတယ္။ စကၠဴရုပ္ ခ်ိဳးတာ။ အဲဒီစကၠဴရုပ္ခ်ိဳးတာထဲကမွ ႀကိဳးၾကာရုပ္ေလးခ်ိဳးရတာအႀကိဳက္ဆံုးပဲ။
လြတ္ေျမာက္ရာေနရာတစ္ခုဆီ အေတာင္ျဖန္႔ၿပီးပ်ံသန္းေနတဲ႔ပံုေလးေလ။ ဘယ္ေလာက္ လြတ္လပ္ၿပီး ဘယ္ေလာက္ေပါ့ပါးလိုက္သလဲ။
#ဒိုင္ယာရီစာမ်က္ႏွာေလး#
ဂဏန္းေတြထဲကိုၾကည့္လိုက္ရင္ ၃နဲ႔၄ကကြၽန္မအတြက္အထင္ရွားဆံုးပါပဲ။
ဟုတ္တယ္။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္က စိတ္ဆိုးစိတ္ေကာက္ေနတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ။
အဲ…။ ဒါေပမယ့္ ၄ကကံေကာင္းတယ္ သူ႔ဖက္လွည့္ၿပီး အားေပးစကားေျပာမယ့္၅ရွိတယ္။ ၃ကေတာ့ကံဆိုးတယ္။ ၂ဆိုတဲ႔တစ္ေယာက္က သူ႔ကိုဂရုမစိုက္ဘူးေလ။
ဟြန္း… အဲဒီ၂က မုန္းစရာႀကီး။
✽✽✽ ✽✽✽ ✽✽✽
“ေရာ့…သမီးဆန္းလ။ ဒီေဆးေလးေတြေသာက္”
သူမေရွ႕သို႔ သူမရဲ႕ေဆးစာအုပ္ေလးေရာက္လာသျဖင့္ ေဒါက္တာ့ကိုေမာ့ၾကည့္မိေတာ့ ေဒါက္တာကဖခင္တစ္ေယာက္လိုၿပံဳးျပသည္။
“သမီးကဆရာ့လူနာျဖစ္တာမၾကာေသးေပမယ့္ သမီးအေၾကာင္းဆရာသိပါတယ္။ သမီးက အားငယ္လြယ္တာကိုး။ ဒီမွာၾကည့္စမ္းသမီး။ ေလာကမွာ ဘယ္သူမွတစ္ေယာက္တည္းမဟုတ္ဘူးကြ။ သမီးက ငါကေတာ့စည္းအျပင္ေရာက္ေနၿပီလို႔ထင္ရင္ သမီးစည္းအျပင္ေရာက္သြားၿပီ။ ဒီလိုမွမဟုတ္ပဲ ငါ့ပတ္ဝန္းက်င္ကေတာ့ ငါ့အေပၚေႏြးေထြးတယ္လို႔သတ္မွတ္လိုက္ရင္ သမီးပတ္ဝန္းက်င္က သမီးကို ေႏြးေႏြးေထြးေထြးဆက္ဆံၾကလိမ့္မယ္”
ဆရာ့ဆီကဒီလိုစကားေတြၾကားရေတာ့ သူမအားတက္မိသည္။ မိႈင္းညွိဳ႕ေနသည့္မ်က္ဝန္း ေတြက ခုမွတဖ်တ္ဖ်တ္လက္လာသည္။
“ဒါဆိုဆရာ သမီးရဲ႕ေရာဂါက ကုလို႔ေပ်ာက္တယ္ေပါ့ေနာ္”
“ဒါေပါ့သမီးရဲ႕။ ဆရာေပးတဲ့ေဆးေလးေတြကို မွန္မွန္ေသာက္မယ္။ ဆရာ့စကားေတြကို လိုက္နာမယ္ဆိုရင္ သမီးရဲ႕စိတ္က်ေရာဂါကေပ်ာက္သြားမွာပါ။ အားတဲ႔အခ်ိန္တိုင္းလည္း တရားထိုင္ ေပးေပါ့”
“အခုလိုၾကားရတာဝမ္းသာလိုက္တာဆရာရယ္”
သူမစကားၾကားေတာ့ ဆရာကသူ႔ပံုစံအတိုင္း ေႏြးေထြးစြာထပ္ၿပံဳးျပန္သည္။ ထို႔ေနာက္ လက္ညွိဳးေလးေထာင္ကာ
“အဓိက သမီးမေမ့ဖို႔က ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္လွျခင္းမလွျခင္းဆိုတာ သမီးဒီပန္းခ်ီကားကို ဘယ္လိုၾကည့္မၾကည့္ဆိုတာအေပၚမူတည္တယ္ကြဲ႔”
ဆရာ့ေနာက္ဆံုးစကားက သူမရင္ထဲပဲ႔တင္ထပ္သြားသည္။
✽✽✽ ✽✽✽ ✽✽✽
(ဆက္ရန္)
(လင္း)
(Zawgyi)
#ဒိုင်ယာရီစာမျက်နှာတစ်#
ကျွန်မအကြိုက်ဆံုးအရောင်တွေက အမည်းရယ်၊ အညိုရယ်၊ အဖြူရယ်၊ အစိမ်းရယ်၊ နောက်ပြီး အပြာရယ်။
#ဒိုင်ယာရီစာမျက်နှာလေး#
တိုက်ဆိုင်တာပဲလားတော့မသိပါဘူး။ ကျွန်မအချစ်ဆံုးသူတွေကလည်း ၅ယောက်ရှိတယ်။
(ဒီတစ်ခါတော့ နောက်ဆံုးကနေစပြောမယ်) သူတို့တွေက မမ၊ သူငယ်ချင်းမလေးနွေဦး၊ ကိုကို၊ မေမေနဲ့ ……………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………။
အချစ်ဆံုးတစ်ယောက်ကိုတော့ မပြောတော့ပါဘူး။ အသေသတ်…။
#ဒိုင်ယာရီစာမျက်နှာသံုး#
ကျွန်မအကြိုက်ဆံုးကစားနည်းကသိပ်မများဘူးရှင့်။
အင်း…ကလေးဘဝထဲက ကစားလာတဲ့ကစားနည်းဆိုရင်တော့တစ်မျိုးပဲရှိတယ်။ စက္ကူရုပ် ချိုးတာ။ အဲဒီစက္ကူရုပ်ချိုးတာထဲကမှ ကြိုးကြာရုပ်လေးချိုးရတာအကြိုက်ဆံုးပဲ။
လွတ်မြောက်ရာနေရာတစ်ခုဆီ အတောင်ဖြန့်ပြီးပျံသန်းနေတဲ့ပံုလေးလေ။ ဘယ်လောက် လွတ်လပ်ပြီး ဘယ်လောက်ပေါ့ပါးလိုက်သလဲ။
#ဒိုင်ယာရီစာမျက်နှာလေး#
ဂဏန်းတွေထဲကိုကြည့်လိုက်ရင် ၃နဲ့၄ကကျွန်မအတွက်အထင်ရှားဆံုးပါပဲ။
ဟုတ်တယ်။ သူတို့နှစ်ယောက်က စိတ်ဆိုးစိတ်ကောက်နေတဲ့ သူငယ်ချင်းတွေ။
အဲ…။ ဒါပေမယ့် ၄ကကံကောင်းတယ် သူ့ဖက်လှည့်ပြီး အားပေးစကားပြောမယ့်၅ရှိတယ်။ ၃ကတော့ကံဆိုးတယ်။ ၂ဆိုတဲ့တစ်ယောက်က သူ့ကိုဂရုမစိုက်ဘူးလေ။
ဟွန်း… အဲဒီ၂က မုန်းစရာကြီး။
✽✽✽ ✽✽✽ ✽✽✽
“ရော့…သမီးဆန်းလ။ ဒီဆေးလေးတွေသောက်”
သူမရှေ့သို့ သူမရဲ့ဆေးစာအုပ်လေးရောက်လာသဖြင့် ဒေါက်တာ့ကိုမော့ကြည့်မိတော့ ဒေါက်တာကဖခင်တစ်ယောက်လိုပြံုးပြသည်။
“သမီးကဆရာ့လူနာဖြစ်တာမကြာသေးပေမယ့် သမီးအကြောင်းဆရာသိပါတယ်။ သမီးက အားငယ်လွယ်တာကိုး။ ဒီမှာကြည့်စမ်းသမီး။ လောကမှာ ဘယ်သူမှတစ်ယောက်တည်းမဟုတ်ဘူးကွ။ သမီးက ငါကတော့စည်းအပြင်ရောက်နေပြီလို့ထင်ရင် သမီးစည်းအပြင်ရောက်သွားပြီ။ ဒီလိုမှမဟုတ်ပဲ ငါ့ပတ်ဝန်းကျင်ကတော့ ငါ့အပေါ်နွေးထွေးတယ်လို့သတ်မှတ်လိုက်ရင် သမီးပတ်ဝန်းကျင်က သမီးကို နွေးနွေးထွေးထွေးဆက်ဆံကြလိမ့်မယ်”
ဆရာ့ဆီကဒီလိုစကားတွေကြားရတော့ သူမအားတက်မိသည်။ မှိုင်းညှို့နေသည့်မျက်ဝန်း တွေက ခုမှတဖျတ်ဖျတ်လက်လာသည်။
“ဒါဆိုဆရာ သမီးရဲ့ရောဂါက ကုလို့ပျောက်တယ်ပေါ့နော်”
“ဒါပေါ့သမီးရဲ့။ ဆရာပေးတဲ့ဆေးလေးတွေကို မှန်မှန်သောက်မယ်။ ဆရာ့စကားတွေကို လိုက်နာမယ်ဆိုရင် သမီးရဲ့စိတ်ကျရောဂါကပျောက်သွားမှာပါ။ အားတဲ့အချိန်တိုင်းလည်း တရားထိုင် ပေးပေါ့”
“အခုလိုကြားရတာဝမ်းသာလိုက်တာဆရာရယ်”
သူမစကားကြားတော့ ဆရာကသူ့ပံုစံအတိုင်း နွေးထွေးစွာထပ်ပြံုးပြန်သည်။ ထို့နောက် လက်ညှိုးလေးထောင်ကာ
“အဓိက သမီးမမေ့ဖို့က ပန်းချီကားတစ်ချပ်လှခြင်းမလှခြင်းဆိုတာ သမီးဒီပန်းချီကားကို ဘယ်လိုကြည့်မကြည့်ဆိုတာအပေါ်မူတည်တယ်ကွဲ့”
ဆရာ့နောက်ဆံုးစကားက သူမရင်ထဲပဲ့တင်ထပ်သွားသည်။
✽✽✽ ✽✽✽ ✽✽✽
(ဆက်ရန်)
(လင်း)
(Unicode)